Welkom! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ellen Gubbels - WaarBenJij.nu Welkom! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Ellen Gubbels - WaarBenJij.nu

Welkom!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

17 Juli 2015 | Ghana, Kumasi

Lieve familie en vrienden,

Deze zomer ga ik deelnemen aan het Medicine Project 2015 in Ghana. Dit project is speciaal voor derdejaars Geneeskunde studenten en wordt georganiseerd door AIESEC. AIESEC is een wereldwijde organisatie die volledig door studenten wordt gerund. Ze organisteren stages voor studenten over de hele wereld.
Met het Medicine Project 2015 gaan we met een groep van 9 studenten 6 weken stage lopen in een ziekenhuis in Kumasi, de tweede grootste stad van Ghana. In het weekend gaan we reizen door het hele land. Aangezien ik ontzettend veel lieve reacties en vragen krijg uit mijn omgeving, heb ik besloten om toch een blog bij te houden. Ik ben geen schrijftalent, en zal dit ook nooit worden, dus verwacht geen volledig Nederlands correcte verhalen haha!
De komende weken zal ik proberen om regelmatig een stukje te schrijven zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn ervaringen!
Veel leesplezier!

liefs Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 17 Juli 2015
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 1072

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 26 Augustus 2015

Medicine Project 2015 Ghana

Landen bezocht: